Wednesday, December 3, 2008

AYAT-AYAT SEMPOi


Kalo korang tengok gambar kat sebelah ni, sure dah tau gambar ni dari filem ape. AYAT-AYAT CINTA.....huhuhu
Aku memang minat gila ngan filem ni tp takde ar sampai fanatik ngan cite tu. Actually, byk gak yg aku dpt bile tengok cite ni. Nak kata terus jd minah alim sesangat tu takdelah. Janji aku sempoi.... biase2 je. hehehe.... Bile baca novel nyer lak, ada kelainan skit jalan citenyer ngan filem tapi intipati citenyer tetap sama. Apapon memang bestlah cite tu. AISHA... watak yg paling aku minat dalam cite tu. Heronyer, FAHRI biasa2 je bagi aku. hhmm..... korang rasa ade ke lelaki macam Fahri ni zaman skarang? Teringin gak nak jumpe. Manalah tau terjodoh ngan orang macam tu ke..... hehehe InsyaAllah.

2 comments:

mizz shieda said...

shieda doakn akak jmpa lelaki mcm fahri 2...amin...

MeL said...

halooo..cm kenal je hehe ;p hkt pun suka tgk cite ni..mmg besh!