eBook Import Dari China

Saturday, January 22, 2011

WELCOME 2011? dah lambat laaaa....

ayoyo... dh lama aku x update blog ni. hampir setahun gak lah. huhuhu...

bemacam2 benda aku nak stori dlm blog ni. mana x nyer, dh lama sgt aku berehat dr merapu2 kat dlm ni. zaman aku dok keje kat PNO n estet lg aku dh b'jinak2 nak menulis tp sejak akhir2 ni bnyk pulak kekangan aku nak menulis. so, skarang ni... saat ni, ketika ini... aku dh b'peluang nak melalok2 dlm blog ni. wakakaka...

so, saat2 gegirl aku dh x lama lg nak expired.. huhuhu... jd blog ni dh tak sesuai nak gunapakai "akusempoigirl". ape nak wat nama baru yek? hhmmm....

fikir2kan dulu... hhmmm... ah! nantilah pike ;p

2 comments:

MeL said...

lepas ni blog akak-akak pastu mak-mak! ngeh ngeh :P

AKuSEmpoiGirL said...

ahak.. ahak.. haruslah...heee ;)