eBook Import Dari China

Sunday, January 3, 2010

Aku bosan dengan CUTI

semua org suke cuti. tp pd aku cuti ni maksudnya takde wat ape2 keje. dok lepak2 kat depan tv. aku tgk tv n tv tgk aku. hehehe... perut lapo pegi mkn, bile dh kenyang tido!!!... kalo time malas lg, keje2 umah terus x buat. abaikan, mak bising byk kali pon wat x tau je. x leh melawan, dosa. hehehe....

name pon dh sempoi kan. wat aje ape yg kite nak wat. janji takde yg kacau bilaukan hidup aku. disamping itu, cuti2 ni menyebabkan laptop aku ni makin biul. bile dh sampai tahap maksimum kebosanan itu, facebook,myspace, blog pon x tak boleh nak mainkan peranan. segalanya bosan bg aku. kenapa leh jd mcm tu? sbb nyer aku CUTI. nak kuar jln2 aku malas, gaji x dpt lg. mana syok kuar jln2 poket kering. hukhuk... takpe. maybe this time je. next week pulun abis ar kepala otak aku. kelas dh start, semangat berkobar2 nak masuk kelas balik. cukup ar extend 1 sem x sanggup rasanyer cuti blaja ni lama2. huhuhu.... apa2pon study biar sempoi result biar gempak. hahaha...


(akhirnya.... dpt gak idea nak tulis ape hari ni. yahhooo!!!!!)

No comments: